fredag 9 mars 2012

Systrar

För ett par veckor sedan fick jag ett sponsorkit för SWEs räkning. Jag gjorde tre layouter och idag tänkte jag visa er en av dem. En layout som kommer finnas på min 10 bästa lista för 2012. Jag älskar hur den blev!

lilla07ansponsor1

Massor av färg, urklippta blommor och fjärilar ur ett annat mönsterpapper , en hög med 3d-kuddar och så där snirkligt snirkligt som egentligen inte är så mkt jag. Men den här gången blev det så. Jag är så nöjd och stolt över att ha lyckats klippa ut barnen ur fotot. Har sett många både bra och mindre bra layouter gjorda på det sättet och blev så nöjd med att själv ha gjort nåt som jag länge velat prova men inte tyckt mig haft det perfekta fotot för.

lilla07ansystrardet
Bus-Molly i mitten passade så bra med en fjäril i håret. Körsbärsblommor i gul/orange, fjärilar med gult och så mkt rosa, lila, blått. Man kan inte tänka sig att det ska fungera, men så har man ett foto med en unge som råkar ha en grön napp med orange morötter på. Så hipps vipps så passar alla färgerna ihop, bara ändå så där *s*.

lilla07ansystrardet1

3d-lack på rosenknoppen, några blad-charms och så den här härliga blomman från Prima. Som jag faktiskt konstaterade att den inte borde vara så svår att göra själv med en pärla, limpistol och utstansade blommor i tyg. Men, men.... det är ju lättare att köpa dem än å bränna sig på limpistolen förstås.

Fredagskvällen är här vilket är = scrapkväll!
Och imorgon lördag bloggar jag på Pappersbiten igen ;)

/Maria

3 kommentarer:

Emma sa...

Förstår om du blev nöjd, jättefint! :-)

Sigbritt sa...

Så fin bild Maria!

maria sa...

Så himlans snygg!! Förstår att du blev nöjd.

maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...